Miért írok mégis a semmiről?

Ma csak röviden jelentkezem.

Egy újabb emberrel ismerkedtem meg és egy számomra teljesen új területről beszélgettünk. Nem tudom, mi lesz belőle. Szeretne velem dolgozni? Én szeretnék szüzikeként belefogni egy új területbe?

Lehet, hogy már holnap kiderül. Amíg nem biztos a döntés, nem szeretném lelőni a poént.

De annyira összekavarta a gondolataimat, hogy az sem biztos, hogy aludni tudok. Szeretek mindent hamar átgondolni, általában még aznap amikor kitalálom. Most csak egy beszélgetésen vagyok túl, szinte nulla információm van a cégről és a területről.

Ami biztos, hogy az én marketing elméletem szerint senki nem csinálja az országban – vagy a ma délutáni netes kutatásom alatt nem találkoztam ilyennel.

Bár ez valójában bármilyen iparágra elmondható jelenleg.

Holnap kapok egy igent vagy egy nemet. Ez elindíthat egy hosszú és kihívásokkal teli folyamatot vagy nagyon gyorsan lezárhatja a témát. Ha “nem” lesz, akkor keresek egy hasonló céget vagy újabb iparág után nézek.

Most még bármilyen irányba el tudok indulni. Holnap kiderül.

Miért írok mégis a semmiről?

Mert ez is a folyamat része. Ha lesz belőle valami hosszú távú dolog, akkor az ma kezdődött el. Ha nem, akkor egy ötlet volt, amiről megtudtam, hogy a jövőben nem próbálkozom vele, vagy másképp állok hozzá.

Inkább próbálok ki 30 ötletet és dobok a kukába 29-et, mint hogy semmit se próbáljak meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.