Kreatív példa Instagram sztorira

☆ Hogyan használd kreatívan az Instagram sztori funkciót? ☆

A Red Bull a világ elsőszámú tartalom gyártója. Ezzel lehet vitatkozni, de nem érdemes.

Nincs még egy cég, aki soha nem beszél a termékéről ÉS mellette van többek között

– 2 Forma 1-es csapata
– minden más autós sorozatban csapata
– saját szervezésű verseny sorozata, az Air Race
– minden sportágban szponzorált csapata vagy versenyzője, ahol a sebesség vagy a vagányság szerepet játszik.

Követem minden közösségi csatornán, így az Instagram sztorijaikat is.

Az eddigi leglátványosabb képsorozatot kifotóztam, mert ugye csak 24 óráig volt látható.

Az eredetiben minden egyes mozdulat külön képen szerepelt, ezt rövidítettem 7-re.

red bull instagram sztorired bull instagram sztorired bull instagram sztorired bull instagram sztorired bull instagram sztorired bull instagram sztorired bull instagram sztori

A sztori funkciót eredetileg a Snapchat találta ki, majd jött az Instagram, a Messenger és a Facebook és lemásolták.

Jelenleg az Instán a legnépszerűbb, és most az emberek is ott töltenek egyre több időt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.